صرافی تاجمیر

شرکت تضامنی تاجمیر ریاحی و شرکا در سال ۱۳۸۶ پس از اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی ایران در شهر اصفهان با شماره ثبت ۳۴۱۸۶ تاسیس و راه اندازی گردید. در این سال ها، صرافی تاجمیر با بهره مندی از امکانات گروه تاجمیر ریاحی، در ارائه خدمات ارزی در عرصه بین المللی، هوشمندانه به جلو حرکت کرده و با استفاده از توان تخصصی خود در داخل کشور و اخذ مجوزهای مورد نیاز، گستره فعالیت های خود را به طور مستمر توسعه داده است. این شرکت با رعایت کلیه مقررات عرف و بین المللی و استفاده از قابلیت های حرفه ای خود به خصوص در کشورهای کانادا، امارات و هنگ کنگ، توانسته نقش بسیار موثری در پیشبرد فعالیت های اقتصادی داشته باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت، ارتباط مناسب با شرکت ها و مجموعه های بزرگ کشور و بانک های تراز اول داخلی و بین المللی است. همچنین صرافی تاجمیر مفتخر است با استفاده از فضای مجازی و ارائه خدمات الکترونیکی و به لطف تجربه و تخصص مدیران مجرب خود، خدماتی شایسته و دائمی را به هموطنان عزیز و فعالان اقتصادی داخل و خارج از کشور ارائه نماید. همکاری با اکثر صرافی های معتبر و مجاز در تهران و سایر کلانشهرهای کشور و برخی کشورهای دیگر و استفاده از جدیدترین خدمات بانکی از سایر مشخصه های این صرافی است.

صرافی تاجمیر با برخورداری از ده ها پرسنل متخصص با تحصیلات عالیه در داخل و خارج از کشور، علاوه بر ارائه انواع خدمات ارزی، در عرصه جهانی نیز توانسته با استفاده از روش ها و ابزارهای مالی، امکانات ویژه ای جهت جلوگیری از ضررهای احتمالی و حتی ایجاد سودآوری فراهم آورد. امروزه با متحول شدن تبادلات ارزی، داشتن مشاوری حرفه ای در زمینه فعالیت های مالی بین المللی، برای شرکتهای تجاری و بازرگانی که خدمات و محصولات خود را در بازارهای جهانی عرضه می کنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موسسین صرافی همواره معتقدند رشد هر موسسه اقتصادی نه تنها بر ارائه خدمات مناسب و حرفه ای به مشتریان و رعایت اصول و قوانین بین المللی، بلکه بر آینده نگری و نوآوری در ارائه خدمات و محصولات جدید استوار است. بر اساس همین اعتقاد، صرافی تاجمیر در دوره کوتاه فعالیت خود، توانسته از ساختار یک صرافی سنتی به موسسه ای جهان تراز با ارائه خدمات گوناگون مالی و برخورداری از برترین استانداردها و روشهای بین المللی ترقی نماید.

طبقه بندی موضوعی

علل مقاومت سکه و طلا در برابر صعود

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۶ ق.ظ

شاخص دلار با توجه به سیاست های در پیش گرفته شده از سوی رئیس جمهوری آمریکا روند نزولی به خود گرفته است. دلیل آن هم زیانی است که اقتصاد آمریکا از این افزایش شاخص دلار خواهد دید. مهمترین اثر، کاهش توان صادراتی آمریکاست. در پی این تصمیم شاخص دلار در بازارهای آسیایی به کمترین میزان خود رسید. این اتفاق منجر به این شد که طلای جهانی هم رشد آنچنانی از خود نشان ندهد و در همان قیمتهای خود باقی بماند. به عقیده کارشناسان، تئوری اقتصادی که رابطه بین ارزش دلار و قیمت طلا در جریان بود به شدت زیر سئوال رفته است.

زیرا هر زمان شاخص دلار دچار کاهش می شد، به دنبال آن قیمت طلا افزایش می یافت اما در این مدت شاهد عدم این انعکاس بودیم. این سیاستهای جهانی اثر مستقیم خود را در بازار نقدی و آتی سکه ایران نیز برجا نهاده است. به طوری که شاهد عدم نوسان سکه در بازارهای داخلی خود هم هستیم. به طور واضح تر می توان این گونه بیان نمود که در بازار داخلی هر زمان طلای جهانی افزایش نرخ داشت، پیرو آن در بازار نقدی و آتی نیز همین روند قابل پیش بینی بود. در کاهش نرخ همین رویه اتفاق می افتاد. آنچه کارشناسان و تحلیل گران معاملات آتی سکه بیان دارند وجود حباب در بازار سکه است.

آن طور که مشهود است تا این حباب قیمتی از بین نرود همچنان این رفتار را در بین معامله گران شاهد خواهیم بود. تمامی عوامل یاد شده بیانگر این موضوع است که فعالان این بازار نسبت به افزایش قیمت سکه مقاومت نشان داده و علاقه فراوانی به نزول قیمتی آن دارند. به طور ساده تر می توان عنوان نمود که سکه خود را آماده نزول قرار داده است. به عقیده کارشناسان این حباب قیمتی به ۷۰۰.۰۰۰ ریال رسیده است. باید منتظر ماند و دید چه زمان این حباب قیمتی خواهد شکست و این فلز زرد، روند نزولی به خود خواهد گرفت.

 

صرافی تاجمیر http://tajmirexchange.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۷
sarafi sa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی