صرافی تاجمیر

شرکت تضامنی تاجمیر ریاحی و شرکا در سال ۱۳۸۶ پس از اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی ایران در شهر اصفهان با شماره ثبت ۳۴۱۸۶ تاسیس و راه اندازی گردید. در این سال ها، صرافی تاجمیر با بهره مندی از امکانات گروه تاجمیر ریاحی، در ارائه خدمات ارزی در عرصه بین المللی، هوشمندانه به جلو حرکت کرده و با استفاده از توان تخصصی خود در داخل کشور و اخذ مجوزهای مورد نیاز، گستره فعالیت های خود را به طور مستمر توسعه داده است. این شرکت با رعایت کلیه مقررات عرف و بین المللی و استفاده از قابلیت های حرفه ای خود به خصوص در کشورهای کانادا، امارات و هنگ کنگ، توانسته نقش بسیار موثری در پیشبرد فعالیت های اقتصادی داشته باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت، ارتباط مناسب با شرکت ها و مجموعه های بزرگ کشور و بانک های تراز اول داخلی و بین المللی است. همچنین صرافی تاجمیر مفتخر است با استفاده از فضای مجازی و ارائه خدمات الکترونیکی و به لطف تجربه و تخصص مدیران مجرب خود، خدماتی شایسته و دائمی را به هموطنان عزیز و فعالان اقتصادی داخل و خارج از کشور ارائه نماید. همکاری با اکثر صرافی های معتبر و مجاز در تهران و سایر کلانشهرهای کشور و برخی کشورهای دیگر و استفاده از جدیدترین خدمات بانکی از سایر مشخصه های این صرافی است.

صرافی تاجمیر با برخورداری از ده ها پرسنل متخصص با تحصیلات عالیه در داخل و خارج از کشور، علاوه بر ارائه انواع خدمات ارزی، در عرصه جهانی نیز توانسته با استفاده از روش ها و ابزارهای مالی، امکانات ویژه ای جهت جلوگیری از ضررهای احتمالی و حتی ایجاد سودآوری فراهم آورد. امروزه با متحول شدن تبادلات ارزی، داشتن مشاوری حرفه ای در زمینه فعالیت های مالی بین المللی، برای شرکتهای تجاری و بازرگانی که خدمات و محصولات خود را در بازارهای جهانی عرضه می کنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موسسین صرافی همواره معتقدند رشد هر موسسه اقتصادی نه تنها بر ارائه خدمات مناسب و حرفه ای به مشتریان و رعایت اصول و قوانین بین المللی، بلکه بر آینده نگری و نوآوری در ارائه خدمات و محصولات جدید استوار است. بر اساس همین اعتقاد، صرافی تاجمیر در دوره کوتاه فعالیت خود، توانسته از ساختار یک صرافی سنتی به موسسه ای جهان تراز با ارائه خدمات گوناگون مالی و برخورداری از برترین استانداردها و روشهای بین المللی ترقی نماید.

طبقه بندی موضوعی

تاثیر انتخابات فرانسه بر بازارهای طلا و ارز

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۰ ق.ظ

با مشخص شدن نتیجه دور اول انتخابات فرانسه و پیروزی خفیف ماکرون، ارزش یورو در مقابل رقیب سنتی خود یعنی دلار افزایش پیدا کرد. از آنجا که ماکرون کاندیدای ریاست جمهوری فرانسه را حامی اتحادیه اروپا و مورد علاقه کسب و کار می دانند این امر موجب تقویت شاخص های سهام در آسیا و اروپا شد. به طبع آن شاخص طلا و نزول اونس پیامد این اتفاقات بود. اونس طلا در بازارهای جهانی دچار کاهش خرید شد و این سرمایه امن دچار کاهش قیمت شد. به نحوی که قیمت اونس که در محدوده ۱.۲۸۴ دلار در پایان معاملات هفته گذشته بود با تحولاتی که در فرانسه اتفاق افتاد در آغاز معاملات این هفته خود با کاهش معناداری روبرو شد و به ۱.۲۷۶ دلار رسید. این قیمت نتیجه عواملی بود که به آن اشاره شد.

اتفاق جالب توجه پس از پایان بازار معاملات آسیا و اروپا بود. آنجایی که می توان نقطه عطف قیمت اونس طلا نامید و آن شروع معاملات بازار آمریکا بود به نحوی که در پایان معاملات نیویورک، قیمت طلا بر روی ۱.۲۷۶ دلار ایستاد. اما در بازار داخلی ارز کشور و با آغاز به کار آن رشد اندک ده ریالی و رسیدن نرخ دلار به قیمت ۳۷.۵۶۰ ریال را بودیم. آنچه در بازار این روزها مشهود بود همان سناریوی تکراری که در سال های گذشته اتفاق افتاد و آن عرضه توسط بازار ساز و کنترل نرخ ارز. دولت حاضر به نوسان شدید دلار نیست.

علی الخصوص با توجه به فرصت باقیمانده تا انتخابات و تمام سعی خود را در جلوگیری از نوسان زیاد دلار را دارد. به طبع این جریانات افزایش نرخ یورو را در بازارهای داخلی شاهد بودیم. در هرحال باید به انتظار دور دوم انتخابات در فرانسه باشیم و ببینیم که چه شخصی رییس جمهور آینده فرانسه خواهد شد. و در این بازه تا دور دوم انتخابات احتیاط فعالان شرط اول معاملات آنها است. و این رفتار محتاطانه در معاملات این گروه به وضوح قابل رویت است.

صرافی تاجمیر - http://tajmirexchange.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۹
sarafi sa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی