صرافی تاجمیر

شرکت تضامنی تاجمیر ریاحی و شرکا در سال ۱۳۸۶ پس از اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی ایران در شهر اصفهان با شماره ثبت ۳۴۱۸۶ تاسیس و راه اندازی گردید. در این سال ها، صرافی تاجمیر با بهره مندی از امکانات گروه تاجمیر ریاحی، در ارائه خدمات ارزی در عرصه بین المللی، هوشمندانه به جلو حرکت کرده و با استفاده از توان تخصصی خود در داخل کشور و اخذ مجوزهای مورد نیاز، گستره فعالیت های خود را به طور مستمر توسعه داده است. این شرکت با رعایت کلیه مقررات عرف و بین المللی و استفاده از قابلیت های حرفه ای خود به خصوص در کشورهای کانادا، امارات و هنگ کنگ، توانسته نقش بسیار موثری در پیشبرد فعالیت های اقتصادی داشته باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت، ارتباط مناسب با شرکت ها و مجموعه های بزرگ کشور و بانک های تراز اول داخلی و بین المللی است. همچنین صرافی تاجمیر مفتخر است با استفاده از فضای مجازی و ارائه خدمات الکترونیکی و به لطف تجربه و تخصص مدیران مجرب خود، خدماتی شایسته و دائمی را به هموطنان عزیز و فعالان اقتصادی داخل و خارج از کشور ارائه نماید. همکاری با اکثر صرافی های معتبر و مجاز در تهران و سایر کلانشهرهای کشور و برخی کشورهای دیگر و استفاده از جدیدترین خدمات بانکی از سایر مشخصه های این صرافی است.

صرافی تاجمیر با برخورداری از ده ها پرسنل متخصص با تحصیلات عالیه در داخل و خارج از کشور، علاوه بر ارائه انواع خدمات ارزی، در عرصه جهانی نیز توانسته با استفاده از روش ها و ابزارهای مالی، امکانات ویژه ای جهت جلوگیری از ضررهای احتمالی و حتی ایجاد سودآوری فراهم آورد. امروزه با متحول شدن تبادلات ارزی، داشتن مشاوری حرفه ای در زمینه فعالیت های مالی بین المللی، برای شرکتهای تجاری و بازرگانی که خدمات و محصولات خود را در بازارهای جهانی عرضه می کنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موسسین صرافی همواره معتقدند رشد هر موسسه اقتصادی نه تنها بر ارائه خدمات مناسب و حرفه ای به مشتریان و رعایت اصول و قوانین بین المللی، بلکه بر آینده نگری و نوآوری در ارائه خدمات و محصولات جدید استوار است. بر اساس همین اعتقاد، صرافی تاجمیر در دوره کوتاه فعالیت خود، توانسته از ساختار یک صرافی سنتی به موسسه ای جهان تراز با ارائه خدمات گوناگون مالی و برخورداری از برترین استانداردها و روشهای بین المللی ترقی نماید.

طبقه بندی موضوعی

رشد چند درصدی معاملات سکه آتی

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ق.ظ

در سومین روز هفته سکه و دلار در مسیر مخالف هم حرکت کردند. روز دوشنبه، دلار برای سومین روز متوالی در کانال ۳ هزار و ۷۰۰ تومان نوسان کرد تا انتظار معامله‌گران برای بازگشت قیمت به مرز بالاتر ضعیف‌تر شود.همچنین اونس طلا نیز در اولین روز معاملات خود با افت کمتر از یک درصد آغاز به کار کرد، اما در پایان روند مثبتی را به ثبت رساند، این در شرایطی است که کارشناسان رشد تقاضا در بازار نقدی و پیش بینی از افزایش بیشتر بهای طلا در بازارهای جهانی را عامل اصلی تقویت بهای سکه و جدا شدن مسیر آن از اونس و دلار عنوان می‌کنند.

به این ترتیب روز گذشته بازار آتی سکه نیز به تبعیت از قیمت سکه نقدی روند مثبتی را به ثبت رساند؛ به طوری‌که هر پنج سررسید این بازار با روند افزایشی روبه‌رو شد، براین اساس سکه تحویل اسفندماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۰۶ هزار تومان، افزایش ۰.۱۱ درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که قرارداد تحویل اردیبهشت ۹۶ با قیمت یک میلیون و ۲۴۸ هزار تومان رشد ۰.۰۱ درصدی را به ثبت رساند.

از طرفی سکه تحویل تیر سال آتی با نرخ یک میلیون و ۲۹۴ هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت مثبت ۰.۱۱ درصدی را تجربه کرد. همچنین سررسید شهریورماه سال آینده نیز با نرخ یک میلیون و ۳۳۸ هزار تومان معامله و با رشد ۰.۱۷ درصدی روبه‌رو شد. در پایان نیز سررسید آبان سال ۹۶ با قیمت یک میلیون و ۳۸۷ هزار تومان معامله شد و نسبت به روز یکشنبه افزایش ۰.۲۳ درصدی را به ثبت رساند. نگاهی به بازار نقدی روز دوشنبه، سکه تمام بهار آزادی نیز یک بار دیگر برخلاف قیمت دلار حرکت کرد.

سکه که روز یکشنبه برخلاف کاهش قیمت دلار در مسیر افزایشی قرار گرفته بود، روز دوشنبه نیز چنین سرنوشتی را تجربه کرد. در سومین روز هفته، سکه تمام بهار آزادی با هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیون و ۱۹۲ هزار تومان رسید. به گفته بخشی از فعالان، افزایش جزئی اونس تا ساعت ۳ بعدازظهر در این افزایش قیمت تاثیر داشت. افزایش سنتی تقاضا در آستانه پایان سال شمسی و خوش‌بینی نسبت به روند بهای اونس در بازارهای جهانی دو عامل اثرگذار در قیمت سکه هستند. همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶۴۳ و ۳۵۱ هزار تومان داد و ستد شد.

 

صرافی تاجمیر- http://tajmirexchange.com/

تهران - خیابان میرداماد – ساختمان بانک سینا – پلاک ۲۶– واحد ۱ – صرافی تاجمیر ریاحی

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۸۸۸۸۸۷ (۱۰ خط) و ۰۲۱۲۶۴۱۲۱۲۵

info@tajmirexchange.com

http://tajmirexchange.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۱
sarafi sa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی