صرافی تاجمیر

شرکت تضامنی تاجمیر ریاحی و شرکا در سال ۱۳۸۶ پس از اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی ایران در شهر اصفهان با شماره ثبت ۳۴۱۸۶ تاسیس و راه اندازی گردید. در این سال ها، صرافی تاجمیر با بهره مندی از امکانات گروه تاجمیر ریاحی، در ارائه خدمات ارزی در عرصه بین المللی، هوشمندانه به جلو حرکت کرده و با استفاده از توان تخصصی خود در داخل کشور و اخذ مجوزهای مورد نیاز، گستره فعالیت های خود را به طور مستمر توسعه داده است. این شرکت با رعایت کلیه مقررات عرف و بین المللی و استفاده از قابلیت های حرفه ای خود به خصوص در کشورهای کانادا، امارات و هنگ کنگ، توانسته نقش بسیار موثری در پیشبرد فعالیت های اقتصادی داشته باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت، ارتباط مناسب با شرکت ها و مجموعه های بزرگ کشور و بانک های تراز اول داخلی و بین المللی است. همچنین صرافی تاجمیر مفتخر است با استفاده از فضای مجازی و ارائه خدمات الکترونیکی و به لطف تجربه و تخصص مدیران مجرب خود، خدماتی شایسته و دائمی را به هموطنان عزیز و فعالان اقتصادی داخل و خارج از کشور ارائه نماید. همکاری با اکثر صرافی های معتبر و مجاز در تهران و سایر کلانشهرهای کشور و برخی کشورهای دیگر و استفاده از جدیدترین خدمات بانکی از سایر مشخصه های این صرافی است.

صرافی تاجمیر با برخورداری از ده ها پرسنل متخصص با تحصیلات عالیه در داخل و خارج از کشور، علاوه بر ارائه انواع خدمات ارزی، در عرصه جهانی نیز توانسته با استفاده از روش ها و ابزارهای مالی، امکانات ویژه ای جهت جلوگیری از ضررهای احتمالی و حتی ایجاد سودآوری فراهم آورد. امروزه با متحول شدن تبادلات ارزی، داشتن مشاوری حرفه ای در زمینه فعالیت های مالی بین المللی، برای شرکتهای تجاری و بازرگانی که خدمات و محصولات خود را در بازارهای جهانی عرضه می کنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موسسین صرافی همواره معتقدند رشد هر موسسه اقتصادی نه تنها بر ارائه خدمات مناسب و حرفه ای به مشتریان و رعایت اصول و قوانین بین المللی، بلکه بر آینده نگری و نوآوری در ارائه خدمات و محصولات جدید استوار است. بر اساس همین اعتقاد، صرافی تاجمیر در دوره کوتاه فعالیت خود، توانسته از ساختار یک صرافی سنتی به موسسه ای جهان تراز با ارائه خدمات گوناگون مالی و برخورداری از برترین استانداردها و روشهای بین المللی ترقی نماید.

طبقه بندی موضوعی

وکلایی که نماینده مالکان خودروهای دیزلی آلاینده فولکس واگن در آلمان هستند، نخستین شکایت برای جبران خسارت مصرف‌کننده بابت زیانهای حاصل از رسوایی آلایندگی این خودروساز را نزد دادگاه مطرح کردند. فولکس واگن برای پرداخت خسارت به حدود ۵۳۵ هزار مصرف‌کننده آمریکایی و واسطه‌های فروش در این کشور به ارزش حدود ۲۰ میلیارد دلار توافق کرده است، اما حاضر نشده است پیشنهاد مشابه را به حدود ۹ میلیون مشتری در اروپا که خودروهای آلاینده این شرکت را خریداری کرده‌اند عرضه کند. اگر این شکایت در آلمان موفق شود، ممکن است به درخواست ادعاهای خسارات بیشتر منجر شده و هزینه‌های فولکس واگن برای حل رسوایی دیزلی را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. شرکت مدافع حقوق مصرف‌کننده آلمانی "مای رایت" شکایتی علیه فولکس واگن تنظیم کرد و خواستار دریافت خسارت برای خریداران این شرکت شد که از رسوایی آلایندگی زیان دیده‌اند. آلمان مقررات شکایت گروهی به سبک آمریکا ندارد. در عوض یک دادگاه به پرونده یک شاکی رسیدگی می‌کند که می‌تواند به عنوان مدل برای ادعاهای حقوقی مشابه اشخاص زیان‌دیده دیگر مورد استفاده قرار گیرد. شرکت "مای رایت" اعلام کرد: از سوی حدود ۱۰۰ هزار مشتری درخواست جبران خسارت دریافت کرده است. فولکس واگن اعلام کرده از اقدام "مای رایت" مطلع شده است اما نمی‌تواند دراین باره اظهارنظر کند. فولکس واگن که اقرار کرده در بیش از ۱۱ میلیون خودروی دیزلی، نرم‌افزاری برای دور زدن کنترل‌های آلایندگی نصب کرده است، با شکایت مقامات و مصرف‌کنندگان در کشورهای بسیاری روبه‌روست، اما تنها شمار محدودی از شاکیان شکایت‌های شخصی خود را در آلمان مطرح کرده‌اند. براساس گزارش وال استریت ژورنال، فولکس واگن درخواست خریداران اروپایی برای جبران خسارت را رد کرده و منکر خساراتی شده که این افراد متحمل شده‌اند، زیرا مقررات اروپایی از مقرراتی که در آمریکا اعمال می‌شوند متفاوت هستند. این شرکت به مشتریان اروپایی خود تنها اصلاحات فنی برای خودروهای آلاینده عرضه کرده است.

منبع خبر: 

ایسنا


منبع: http://tajmirexchange.com


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۸
sarafi sa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی