صرافی تاجمیر

شرکت تضامنی تاجمیر ریاحی و شرکا در سال ۱۳۸۶ پس از اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی ایران در شهر اصفهان با شماره ثبت ۳۴۱۸۶ تاسیس و راه اندازی گردید. در این سال ها، صرافی تاجمیر با بهره مندی از امکانات گروه تاجمیر ریاحی، در ارائه خدمات ارزی در عرصه بین المللی، هوشمندانه به جلو حرکت کرده و با استفاده از توان تخصصی خود در داخل کشور و اخذ مجوزهای مورد نیاز، گستره فعالیت های خود را به طور مستمر توسعه داده است. این شرکت با رعایت کلیه مقررات عرف و بین المللی و استفاده از قابلیت های حرفه ای خود به خصوص در کشورهای کانادا، امارات و هنگ کنگ، توانسته نقش بسیار موثری در پیشبرد فعالیت های اقتصادی داشته باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت، ارتباط مناسب با شرکت ها و مجموعه های بزرگ کشور و بانک های تراز اول داخلی و بین المللی است. همچنین صرافی تاجمیر مفتخر است با استفاده از فضای مجازی و ارائه خدمات الکترونیکی و به لطف تجربه و تخصص مدیران مجرب خود، خدماتی شایسته و دائمی را به هموطنان عزیز و فعالان اقتصادی داخل و خارج از کشور ارائه نماید. همکاری با اکثر صرافی های معتبر و مجاز در تهران و سایر کلانشهرهای کشور و برخی کشورهای دیگر و استفاده از جدیدترین خدمات بانکی از سایر مشخصه های این صرافی است.

صرافی تاجمیر با برخورداری از ده ها پرسنل متخصص با تحصیلات عالیه در داخل و خارج از کشور، علاوه بر ارائه انواع خدمات ارزی، در عرصه جهانی نیز توانسته با استفاده از روش ها و ابزارهای مالی، امکانات ویژه ای جهت جلوگیری از ضررهای احتمالی و حتی ایجاد سودآوری فراهم آورد. امروزه با متحول شدن تبادلات ارزی، داشتن مشاوری حرفه ای در زمینه فعالیت های مالی بین المللی، برای شرکتهای تجاری و بازرگانی که خدمات و محصولات خود را در بازارهای جهانی عرضه می کنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موسسین صرافی همواره معتقدند رشد هر موسسه اقتصادی نه تنها بر ارائه خدمات مناسب و حرفه ای به مشتریان و رعایت اصول و قوانین بین المللی، بلکه بر آینده نگری و نوآوری در ارائه خدمات و محصولات جدید استوار است. بر اساس همین اعتقاد، صرافی تاجمیر در دوره کوتاه فعالیت خود، توانسته از ساختار یک صرافی سنتی به موسسه ای جهان تراز با ارائه خدمات گوناگون مالی و برخورداری از برترین استانداردها و روشهای بین المللی ترقی نماید.

طبقه بندی موضوعی

تحلیلی از معاملات ارز و سکه

يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴ ب.ظ

در معاملات روز گذشته، ورود سفته بازان به بازار سکه و عدم فروش این فلز گرانبها، باعث شد تا ضمن رشد قیمت، مسیر خود را از دلار جدا کند. دلار که بر خلاف انتظارات مسیر نزولی را در پیش گرفته است، نتوانست این کاهش را بر بازار طلا و سکه تعمیم دهد. در بازار روز شنبه معامله گران علاقه زیادی به بازار ارز نشان ندادند و قیمت دلار به ۳ هزار و ۷۷۵ تومان هم رسید که این خود رکورد جدیدی در بازار ارز را به ثبت رساند. آخرین باری که شاخص ارزی شاهد این قیمت بود مربوط به ششم آذر ماه سال جاری است. دلیل این موضوع را می توان محدود بودن تقاضا در بازار و نوسانات جزیی نرخ حواله درهم در کنار عرضه بازارساز توسط صرافی های بانکی تلقی کرد. با این وجود در هفته جاری انتظارات برای افزایش قیمت اونس جهانی وجود دارد که اگر این اتفاق از فردا و هم زمان با گشایش بازارهای جهانی رخ دهد، روند بازار داخلی از جهات مختلف ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد. با افزایش بهای اونس این امکان وجود دارد که معامله گران سکه وارد بازار ارز شوند و با خرید دلار ارزش سکه خود را بالا نگه دارند و با ورود تقاضای فصلی و خرید مسافران باعث نوسان شوند. با این که ارز تحت تاثیر افزایش بهای اونس در بازارهای جهانی قرار نگرفت، اما سکه بهار آزادی با توجه به این متغیر جهانی از مرز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عبور کرد. آخرین باری که سکه وارد این کانال شده بود، به ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۵ برمی گردد. روند معاملات سکه در بازار آتی بورس کالای ایران نشان می دهد معامله گران طی هفته گذشته روند کم نوسانی را تجربه کرده-اند. در همین دوره، بهای اونس در بازارهای جهانی افزایش و نرخ ارز کاهش داشتند و این موضوع موجب شد بیشتر خریداران در فاز احتیاطی به سر ببرند. بر این اساس قراردادهای آتی سکه با سررسید آبان سال ۱۳۹۶ به عنوان پرطرفدارترین سررسید لقب گرفت، به نحوی که معامله¬گران ۲۵هزار و ۹۰۳ قرارداد را به ارزش ۳ هزار و ۵۸۶ میلیارد ریال به ثبت رساندند.


ارز و سکه تاجمیر- http://tajmirexchange.com




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۸
sarafi sa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی