صرافی تاجمیر

شرکت تضامنی تاجمیر ریاحی و شرکا در سال ۱۳۸۶ پس از اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی ایران در شهر اصفهان با شماره ثبت ۳۴۱۸۶ تاسیس و راه اندازی گردید. در این سال ها، صرافی تاجمیر با بهره مندی از امکانات گروه تاجمیر ریاحی، در ارائه خدمات ارزی در عرصه بین المللی، هوشمندانه به جلو حرکت کرده و با استفاده از توان تخصصی خود در داخل کشور و اخذ مجوزهای مورد نیاز، گستره فعالیت های خود را به طور مستمر توسعه داده است. این شرکت با رعایت کلیه مقررات عرف و بین المللی و استفاده از قابلیت های حرفه ای خود به خصوص در کشورهای کانادا، امارات و هنگ کنگ، توانسته نقش بسیار موثری در پیشبرد فعالیت های اقتصادی داشته باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت، ارتباط مناسب با شرکت ها و مجموعه های بزرگ کشور و بانک های تراز اول داخلی و بین المللی است. همچنین صرافی تاجمیر مفتخر است با استفاده از فضای مجازی و ارائه خدمات الکترونیکی و به لطف تجربه و تخصص مدیران مجرب خود، خدماتی شایسته و دائمی را به هموطنان عزیز و فعالان اقتصادی داخل و خارج از کشور ارائه نماید. همکاری با اکثر صرافی های معتبر و مجاز در تهران و سایر کلانشهرهای کشور و برخی کشورهای دیگر و استفاده از جدیدترین خدمات بانکی از سایر مشخصه های این صرافی است.

صرافی تاجمیر با برخورداری از ده ها پرسنل متخصص با تحصیلات عالیه در داخل و خارج از کشور، علاوه بر ارائه انواع خدمات ارزی، در عرصه جهانی نیز توانسته با استفاده از روش ها و ابزارهای مالی، امکانات ویژه ای جهت جلوگیری از ضررهای احتمالی و حتی ایجاد سودآوری فراهم آورد. امروزه با متحول شدن تبادلات ارزی، داشتن مشاوری حرفه ای در زمینه فعالیت های مالی بین المللی، برای شرکتهای تجاری و بازرگانی که خدمات و محصولات خود را در بازارهای جهانی عرضه می کنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موسسین صرافی همواره معتقدند رشد هر موسسه اقتصادی نه تنها بر ارائه خدمات مناسب و حرفه ای به مشتریان و رعایت اصول و قوانین بین المللی، بلکه بر آینده نگری و نوآوری در ارائه خدمات و محصولات جدید استوار است. بر اساس همین اعتقاد، صرافی تاجمیر در دوره کوتاه فعالیت خود، توانسته از ساختار یک صرافی سنتی به موسسه ای جهان تراز با ارائه خدمات گوناگون مالی و برخورداری از برترین استانداردها و روشهای بین المللی ترقی نماید.

طبقه بندی موضوعی

امروز نخستین معامله اختیار فروش سکه بهار آزادی برای سررسید اسفند ۹۵ با قیمت اعمال هر سکه ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان انجام شد که در بازار آتی سکه بورس کالا قیمت هر قرارداد آتی سکه طلا برای تحویل در شهریور ماه ۹۶ با دلار حدود ۵۰۰۰ تومانی تعیین شده است. به گزارش خبرنگاربورس اقتصاد آنلاین؛ به دنبال راه اندازی معاملات اختیار خرید، در حالی راه اندازی اختیار فروش سکه نیز مورد مطالبه اکثر فعالان این حوزه بود که امروز این ابزار برای تکمیل زنجیره ابزار معاملاتی سکه در بورس کالای راه اندازی شد. بورس کالا در این زمینه خبرداده که از این پس معامله گران این حوزه می توانند از استراتژی های مختلفی که قابل تعریف است به طور کامل استفاده نمایند و این خود یک پدیده قابل ثبت در تاریخ بازار سرمایه کشور است. به گزارش اقتصاد آنلاین، نخستین معاملات اختیار معامله سکه بهار آزادی که برای اولین بار در بازار سرمایه کشور انجام شد، بر روی اختیار خرید سکه به سررسید دی ماه ۹۵ و در تاریخ ۲۴ آذر در بورس کالای ایران انجام شد. این در حالی است که در بازار آتی سکه طلای بورس کالا در بالاترین رقم هم اکنون هرقرارداد اتی سکه طلا برای تحویل در شهریور ماه ۱۳۹۶ به قیمت یک مییون و ۳۰۸ هزار تومان عرضه می شود که بر اساس نرخ دلار ۴۹۰۰ تومانی تعیین شده است. با توجه به وجود حباب مثبت دربازار نقدی سکه و انتظار برای تداوم کاهش نرخ دلار معلوم نیست چرا بانک مرکزی علاقه ا برای عرضه سکه در بازار از طریق بانک کارگشایی ندارد.

 منبع خبر: 

اقتصاد آنلاین


لینک منبع: http://tajmirexchange.com


صرافی تاجمیر- http://tajmirexchange.com

تهران - خیابان میرداماد – ساختمان بانک سینا – پلاک ۲۶– واحد ۱ – صرافی تاجمیر ریاحی

۰۲۱۲۶۴۱۲۱۲۵

info@tajmirexchange.com



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی