صرافی تاجمیر

شرکت تضامنی تاجمیر ریاحی و شرکا در سال ۱۳۸۶ پس از اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی ایران در شهر اصفهان با شماره ثبت ۳۴۱۸۶ تاسیس و راه اندازی گردید. در این سال ها، صرافی تاجمیر با بهره مندی از امکانات گروه تاجمیر ریاحی، در ارائه خدمات ارزی در عرصه بین المللی، هوشمندانه به جلو حرکت کرده و با استفاده از توان تخصصی خود در داخل کشور و اخذ مجوزهای مورد نیاز، گستره فعالیت های خود را به طور مستمر توسعه داده است. این شرکت با رعایت کلیه مقررات عرف و بین المللی و استفاده از قابلیت های حرفه ای خود به خصوص در کشورهای کانادا، امارات و هنگ کنگ، توانسته نقش بسیار موثری در پیشبرد فعالیت های اقتصادی داشته باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت، ارتباط مناسب با شرکت ها و مجموعه های بزرگ کشور و بانک های تراز اول داخلی و بین المللی است. همچنین صرافی تاجمیر مفتخر است با استفاده از فضای مجازی و ارائه خدمات الکترونیکی و به لطف تجربه و تخصص مدیران مجرب خود، خدماتی شایسته و دائمی را به هموطنان عزیز و فعالان اقتصادی داخل و خارج از کشور ارائه نماید. همکاری با اکثر صرافی های معتبر و مجاز در تهران و سایر کلانشهرهای کشور و برخی کشورهای دیگر و استفاده از جدیدترین خدمات بانکی از سایر مشخصه های این صرافی است.

صرافی تاجمیر با برخورداری از ده ها پرسنل متخصص با تحصیلات عالیه در داخل و خارج از کشور، علاوه بر ارائه انواع خدمات ارزی، در عرصه جهانی نیز توانسته با استفاده از روش ها و ابزارهای مالی، امکانات ویژه ای جهت جلوگیری از ضررهای احتمالی و حتی ایجاد سودآوری فراهم آورد. امروزه با متحول شدن تبادلات ارزی، داشتن مشاوری حرفه ای در زمینه فعالیت های مالی بین المللی، برای شرکتهای تجاری و بازرگانی که خدمات و محصولات خود را در بازارهای جهانی عرضه می کنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موسسین صرافی همواره معتقدند رشد هر موسسه اقتصادی نه تنها بر ارائه خدمات مناسب و حرفه ای به مشتریان و رعایت اصول و قوانین بین المللی، بلکه بر آینده نگری و نوآوری در ارائه خدمات و محصولات جدید استوار است. بر اساس همین اعتقاد، صرافی تاجمیر در دوره کوتاه فعالیت خود، توانسته از ساختار یک صرافی سنتی به موسسه ای جهان تراز با ارائه خدمات گوناگون مالی و برخورداری از برترین استانداردها و روشهای بین المللی ترقی نماید.

طبقه بندی موضوعی

آغاز رسمی همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ب.ظ

 به گزارش افکارخبر،

در مراسم افتتاح دفتر شرکت ستاره ایران که با حضور سفیر آلمان در ایران، جمعی مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت بنز و رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد، مدیرعامل این شرکت از امکان سنجی و بررسی های فنی و اقتصادی برای تولید محصولات سواری بنز در ایران خبر داد و گفت: طبق توافقات به عمل آمده شرکت دایملر با شرکت ایران خودرو و از طریق شرکت ستاره ایران شرکت مشترکی به صورت جوینت ونچر تاسیس خواهد کرد. علی نمکین افزود: همکاری ما با شرکت مرسدس بنز در آینده توسعه خواهد یافت.

 

وی از ورود یک هزار و ۵۰۰ تا دوهزار از محصولات مرسدس بنز به بازار ایران در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از خدمات ویژه مرسدس بنز در ایران استفاده کنند.

 

نمکین، گروه صنعتی ایران خودرو را بزرگ ترین شرکت تولید کننده خودرو در خاور میانه و پیشتاز در زمینه ارایه محصولات جدید توصیف کرد و گفت: این شرکت توانسته در شرایط تحریم هم این برتری را حفظ کرده و قصد دارد با آغاز همکاری با شرکت های بین المللی از جمله شرکت مرسدس بنز همچنان پیشتاز بماند.

 

وی ضمن تاکید بر انحصاری بودن قرارداد ایران خودر و با شرکت مرسدس بنز گفت: دور تازه همکاری های ما با بنز به صورت سرمایه گذاری مشترک است.

 

 نمکین افزود: بررسی های اولیه محاسباتی و فنی برای مونتاژ محصولات بنز صورت گرفته که با اجرای فازهای بعدی همکاری ها از توان قطعه سازان داخلی هم بهره برداری خواهد شد.

 

 مدیر عامل شرکت ستاره ایران درباره خدمات پس از فروش این شرکت گفت: شبکه خدمات مرسدس بنز مجزا از شرکت ایساکو و محصولات تولیدی ایران خودرو خواهد بود و درحال حاضر آموزش های تخصصی برای کارکنان بخش خدماتی و فنی و توسعه استاندرادها درحال ارایه و انجام  در سطح ۳۰ نمایندگی این شرکت در سطح کشور است.

 

نمکین درباره ورود و تولید خودروهای بنز در کلاس های مختلف و با قیمت های سطح متوسط گفت: کلاس خودروهای بنز عمدتا لوکس است اما مطالعاتی برای ورود محصولات با میانگین قیمت متوسط نیز انجام داده ایم از جمله ورود برخی از کلاس ها به ناوگان تاکسی رانی که در فازهای بعدی همکاری محقق خواهد شد.


منبع: http://tajmirexchange.com




تهران - خیابان میرداماد – ساختمان بانک سینا – پلاک ۲۶– واحد ۱ – صرافی تاجمیر ریاحی

صرافی تاجمیر- http://tajmirexchange.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۴
sarafi sa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی